Dragør Svømmeklub indkalder til ordinær generalforsamling torsdag, den 22. april 2021 kl. 19.00. Henset til de aktuelle begrænsninger, kan vi ikke endnu melde ud ift. om General forsamlingen kan afholdes som vanligt i Hollænderhallens mødelokaler på Halvejen 3, 2791  Dragør, eller om Generalforsamlingen vil blive afholdt via digitalt medie jf. vedtægterne.

Alle er velkomne, men aht. planlægning, er tilmelding nødvendig (mail til kontor@dragoer-svoemmeklub.dk) senest 15/4 2021. Vi vil en uge inden generalforsamlingen melde ud ift. mødeform.

Vi søger altid nye medlemmer/suppleanter til bestyrelsen. Kom og vær med til at præge Dragør Svømmeklubs fremtid. Klubben er allerede veletableret efter vores genopstart med over 1000 medlemmer og en velfungerende administration.

Dagsorden:

1. Valg af dirigent og referent.
2. Bestyrelsens beretning ved formanden.
3. Fremlæggelse af årsregnskab ved kassereren.
4. Behandling af rettidigt indkomne forslag.
5. Fastlæggelse af kontingent og budget for det kommende år
6. Valg til bestyrelse og 2 bestyrelsessuppleanter.
7. Valg af intern og/eller ekstern revisor samt en suppleant for denne/disse.
8. Eventuelt.

Alle forslag til generalforsamlingsbeslutning skal være skriftlige og begrundede samt være bestyrelsen i hænde senest 14 dage før generalforsamlingen, gerne på e-mail: formand.dragonswim@gmail.com.

Dragør Svømmeklub