Ta´ badetøjet med og kom ned og start sommer-badesæsonen i åbent vand. Vi hygger med slushice og Uganda is i kajakklubben. Hvis vejret tillader det, vil der også være mulighed for at prøve SUP.
Det er vigtigt at du skriver i kommentarer hvor mange I kommer. Ingen tilmelding, ingen is ;-)