BEMÆRK: Generalforsamlingen er nu flyttet til Glassalen på første sal. 
 
 
OPDATERING 3. juni:
 
Hermed er den reviderede dagsorden til generalforsamlingen - se detaljer om deltagelse længere nede i teksten: 
 
1. Valg af dirigent og en referent.
2. Bestyrelsens beretning ved formanden.
3. Fremlæggelse af årsregnskab ved kassereren.
4. Behandling af rettidigt indkomne forslag.
     - Bestyrelsen fremsætter forslag til ændring af vedtægter, så det bliver muligt i fremtiden at afholde virtuelle generalforsamlinger.
5. Fastlæggelse af kontingent og budget for det kommende år.
6. Valg til bestyrelse og 2 bestyrelsessuppleanter.
  • På valg er formand (Anne-Marie Dahl) - genopstiller ikke, kasserer (Christian Schütt) - genopstiller ikke, Bestyrelsesmedlem (Lis Nielsen) - genopstiller. Bestyrelsen forslår Frank von Bülow som ny formand og Christian Sommer som ny kasserer.
7. Valg af intern og/eller ekstern revisor samt en suppleant for denne/disse.
8. Eventuelt.
 
 
Stemmeberettigede er alle aktive medlemmer, støttemedlemmer og æresmedlemmer. 
Stemmeafgivelse kan ske ved fremmøde på generalforsamlingen eller ved skriftlig fuldmagt. Ønsker du at give bestyrelsen din fuldmagt til at stemme på generalforsamlingen bedes du sende en mail til formand.dragonswim@gmail.com.
 
Ønsker du at deltage på generalforsamlingen bedes du tilkendegive dette på mail til formand.dragonswim@gmail.com, så vi kan holde styr på antal deltagere og korrekt afstand. 
 
 
OPDATERING 25. maj:
 
Lige nu tegner det til, at grænsen for forsamlinger hæves den 8. juni til 30-50 personer. Da der typisk dukker omkring 20 personer op til vores generalforsamlinger, så har vi sat en ny dato. Det bliver onsdag, den 10. juni kl. 20:00 i Hollænderhallens forhal. Tilmelding på formand.dragonswim@gmail.com er nødvendig, så vi kan kontrollere antal deltagere og krav til afstand. Vi vil senere melde ud med evt. digital mulighed for deltagelse, hvis dette bliver nødvendigt.
 
 
OPDATERING 28. april:
 
Efter vejledning fra DGI's jurist og kommunens jurist, har vi besluttet at udskyde generalforsamlingen til efter 10. maj, hvor den foreløbige melding på forsamlingsforbuddet og også lukningen af Hollænderhallen gælder til. Når en ny beslutning foreligger og inden 10. maj, kommer vi med en opdatering her på hjemmesiden i denne nyhed.
 
Det er vores plan, at man både kommer til at kunne deltage fysisk og virtuelt, når den tid kommer. 
 
__________________________________________ 
 
 
Vi har generalforsamling den 30. april kl. 19 i mødelokalerne på første sal i Hollænderhallen, hvis Corona situationen tillader det. Alle er velkomne. 
 
Hvis Danmark fortsat er lukket den 30. april, så satser vi på en virtuel generalforsamling og undersøger lige nu mulighederne. Vi kommer til at opdatere her på hjemmesiden med vejledning til at deltage elektronisk, hvis det skulle komme dertil. 
 
Generalforsamlingen er svømmeklubbens øverste myndighed. Forslag til dagsordenen skal være os i hænde 2 uger før på formand.dragonswim@gmail.com. Der er også samtidig valg til bestyrelsen. På valg i år er formanden (Anne-Marie) og kassereren (Christian). Begge har været med i mere end 10 år og har ikke længere aktive børn, så begge genopstiller IKKE. Menigt bestyrelsesmedlem 1 (Lis) er også på valg og genopstiller. Sidder du med et bestyrelsesmedlem i maven, så hører vi gerne fra dig snarest. Bestyrelsen har et virkelig godt samarbejde, så du vil blive en del af en glad og entusiastisk flok. Vores vedtægter kan læses på hjemmesiden.
 
Bestyrelsen varetager i dag meget af driften på frivillig basis, hvorfor en intakt bestyrelse er kernen i svømmeklubbens virke. En fremtidig bestyrelse kan vælge at købe sig til flere af disse opgaver, hvilket naturligt vil føre til højere kontingent, men det vil også betyde, at bestyrelsen kommer til at agere som ledere og ikke udførere. 
 
Alle medlemmer, der ikke er i kontingentrestance (også støttemedlemmer), har stemmeret på generalforsamlingen. Børn og unge under 12 år har stemmeret via en værge.
 
Bestyrelsens suppleanter deltager i møder og arbejde på lige fod med resten af bestyrelsen. Vi har nu (opdateret 26/3) været så superheldige, at Bolette Niebe har tilbudt at hjælpe i bestyrelsen med kommunikation og vores hjemmeside, der har fået en fin overhaling nu, så den fremstår pænere og mere enkel. Louise Bek Jensen har tilbudt at hjælpe med at lave aktiviteter for børnene i svømmeskolen, så vi glæder os til at Coronasituationen bliver overstået. Men vi kan altid bruge flere hænder, så kom-bar-do. Jo flere vi er, desto flere ting kan vi udrette for svømmerne.
 
Medlemsspørgsmål: Skriv til kontor@dragoer-svoemmeklub.dk.
 
Vores motto: Svømmeklubben for hele familien".
 
Og så lige: Vi er en forening, hvor fællesskabet er det bærende så, "don't ask what your svømmeklub can do for you - ask what you can do for your svømmeklub".
 
De allerbedste svømmehilsner
Dragør Svømmeklub
På vegne af Bestyrelsen
Anne-Marie
Formand
 

Nyheder

Instagram

Loading